Prijava na šolsko prehrano
Dijak se na topel obrok ali sendvič naroči preko portala e-asistent najkasneje do 7.00 ure en dan prej. Dijak s prijavo izbere privzet meni, odjava in sprememba menija pa je možna tudi do 7.00 ure en dan prej.
Prijavite se preko spletne strani https://www.easistent.com/ z geslom in uporabniškim imenom, ki vam ga dodeli razrednik. Geslo lahko po prvem vstopu kadarkoli spremenite.
Postopek naročila in plačila
Dijaki položijo dobroimetje za malico na TRR šole:
SI56 01100 603 0695964
sklic: SI00 šifra klienta
Šifre klientov dijaki dobijo pri razredniku ali v računovodstvu in prosimo, da jih dosledno upoštevate.
Zaradi prenosa sredstev iz TRR na dijaško izkaznico Vas prosimo, da avanse za malico vplačujete vsaj 3 dni pred koriščenjem. V nasprotnem primeru vam ne moremo zagotoviti pravočasne prijave na obrok.
V e-Asistent se vplačan znesek zabeleži kot dobroimetje. Od tega trenutka ste prijavljeni na malico in ste se dolžni za posamezne dneve pravočasno odjaviti ( sicer se vam od dobroimetja odšteje znesek v vrednosti cene nepravočasno odjavljene malice). To velja tudi za tiste dijake, ki imajo subvencionirano malico.
Cena šolske malice je 2,73 EUR.
Neprevzeti in neodjavljeni obroki se obračunajo v skladu s pravilnikom o šolski prehrani, kar pomeni, da neprevzete obroke plačate.
Kadar se s kartico ne morete evidentirati, kljub temu, da ste prijavljeni na prehrano, o tem obvestite dežurnega učitelja.
V primeru, da zbolite, ali je prišlo do sprememb pri prijavi ali odjavi ali če nastanejo druge težave (dijaška kartica ne deluje, se izgubi), obvestite šolsko svetovalno službo preko elektronske pošte: tadej.vovko@gimnazija-ruse.si; (tel.:02- 63-00-804), ali simona.stampfer@gimnazija-ruse.si; (tel.: 02- 63-00-816, 02-63-00-806).